Електричним Peugeot 208 та 2008 збільшили запас ходу не міняючи батарею

Огляди авто

Добитися підвищення запасу ходу вдалося за рахунок кількох змін в оснащенні та конструкції «електричок» Peugeot. По-перше, п’ятидверки отримали нові шини класу «А+» зі зниженим опором коченню -16-дюймові для e-208 та 17-дюймові для e-2008.

По-друге, електромобілям оптимізували передавальне число трансмісії. А третім нововведенням став модернізований тепловий насос у поєднанні з датчиком вологості у верхній частині лобового скла.

Інформація, що передається цим датчиком, дозволяє більш точно контролювати рециркуляцію повітря в салоні і, зрештою, заощадити енергію, що міститься в акумуляторній батареї, при нагріванні та підтримці температури всередині транспортного засобу. Позитивний ефект особливо помітний при низьких температурах зовнішнього повітря.

Тепер запас ходу Peugeot e-208 складає 362 км у циклі WLTP — на 22 км більше від попереднього. Кросовер e-2008, своєю чергою, офіційно може проїхати від розетки до розетки 345 км, і це приріст на 25 км. При цьому в реальних міських умовах, при температурах повітря близько 0 °C, приріст може досягати 40 км.

Нагадаємо, Peugeot e-208 та e-2008 побудовані на одній платформі e-CMP. Крім цього у них однакова силова установка — електромотор потужністю 100 кВт (136 л.с.) і моментом, що крутить, 260 Н·м — і батарея на 50 кВт·год.