Американські дилери відмовляються від Cadillac через електромобілі

Моделі

Cadillac, як і інші бренди General Motors, готується до швидкої електрифікації модельної лінійки, що передбачає реструктуризацію дилерської мережі. Багато дилерів не в захваті від майбутніх змін тому, що їм теж доведеться перебудовуватися і це вимагатиме додаткових вкладень. Керівництво Cadillac це розуміє та розраховує, що до кінця року в США у них залишиться 560 дилерів. При тому що ще 3 роки тому їх було 920. Тобто. кількість дилерів зменшилася майже на 40%.

Для обслуговування батарейних автомобілів дилерам потрібно закупити обладнання, навчити персонал та встановити зарядні станції. Тобто. кожному дилеру необхідні інвестиції у 200-500 тисяч доларів. У GM пообіцяли компенсації тим дилерам, які не готові до таких витрат і зарезервували 274 мільйони доларів. Однак багато дилерів все одно вирішили розірвати відносини з GM.

Як би хвилююче не звучала інформація про скорочення кількості дилерів, у Cadillac навіть після цього буде їх все одно більше, ніж у конкурентів. До того ж, Cadillac відкрив нові шоу-руми у Беверлі-Хіллс, Нью-Йорку, Сан-Франциско та Атланті.

Також варто враховувати, що для Cadillac домашній Північноамериканський ринок не є ключовим, як дивно це не прозвучало б. За перші 9 місяців 2021 року у США було продано 96 тисяч автомобілів марки. У той час як у Китаї за аналогічний період цей показник дорівнює 181 тисячі одиниць. До речі, у Китаї жодних реструктуризацій дилерської мережі проводити не потрібно т.к. там чекають на преміальні електромобілі американського бренду.

Першим електромобілем Cadillac стане 5-метровий кросовер Lyriq, який з’явиться у дилерів наступного літа. Першу «вітальну» партію розпродали лише за 19 хвилин, а всього у виробника вже є замовлення на 216 тисяч автомобілів.